Farmářská burza se dotkla elektronických pokladen i sociálních sítí

Farmářská burza se dotkla elektronických pokladen i sociálních sítí

Okresní agrární komora České Budějovice za podpory Jihočeského kraje uspořádala poslední květnový pátek v sále zastupitelstva Krajského úřadu Jihočeského kraje 5.ročník Farmářské Burzy. 

Na inspirující a novinkami nabytý workshop letos dorazilo okolo 50 účastníků a celá akce se již tradičně nesla ve velmi přátelském duchu.

Blok přednášek tvořil program plný aktuálních témat a problematik ze světa potravinářského dění. Obzvláště konfrontační, byť osvětlující nové zákonné požadavky, byla část týkající se základních informací a pravidel EET pro malovýrobce a prodejce potravin. Naopak velmi osvěžujícím dojmem působila na přítomné potravináře přednáška o tvorbě reklamy a propagaci vlastních produktů pomocí sociálních sítí v podání Tomáše Petříka, který prezentoval, jak levně a hlavně rychle lze informovat a přilákat klientelu díky jedné z nejznámějších komunitních sítí.

Občerstvení formou ochutnávky výrobků od regionálních producentů, kteří soutěžili v Chutná hezky. Jihočesky v době přestávky v rámci formálního programu stylově doplnilo akci. Účastníci mohli ochutnat Českokrumlovský karamel, datlový chléb ze Soběslavské pekárny, ale i masné výrobky z Jatek Volary a mnohé další.

K jedné z hlavních předností Farmářské burzy patří burza zkušeností a nápadů. Letošní ročník tomu nebylo jinak a výrobci zapojení do projektu CHUTNÁ HEZKY. JIHOČESKY  mohli během otevřených diskuzí řešit své problémy nejen s odborníky a přednášejícími, ale i s ostatními z řad posluchačů, a načerpat tak mnoho cenných rad a poznatků.

Atmosféru přiblíží i několik fotografií z akce.

  

      

Autor: Zuzana Reifová